روزای نوجوانی من

روزای نوجوانی من

روزام اینجوری میگذره
روزای نوجوانی من

روزای نوجوانی من

روزام اینجوری میگذره

ارزو های عجیب بچگیام

ارزو داشتم ازون پنیرای سوراخ دار توی تام و جری بخورم......


ارزو داشتم ازون استیکا و رون مرغای که تام و جری میخوردن بخورم....


ارزو داشتم مثه کایوت میگ میگ تهمتن بشم و مثه میگ میگ گیر نیفتنی...


ارزو داشتم مثه پلنگ صورتی را برم....


ارزو داشتم مثه مرد عنکبوتی بشم....


ارزو داشتم مثه برنارد ساعت توقف زمان داشته باشم اون طرز استفادشو نمیدونست...


ارزو داشتم  مثه رونالدو بشم....


ارزو داشتم مثه اسمورف ها تویه دهکده شاد زندگی کنم...


ارزو داشتم مثه یوگی دوستای باحالی داشته باشم...


ارزو داشتم میکی موس با اون دختره ازدواج کنه...


ارزو داشتم مثه پسر شجاع شجاع باشم...


ارزو داشتم بفهمم مجری تلوزیون منو از کجا میبینه؟؟؟؟


ارزو داشتم هر بازی سوباسا 1 هفته طول نکشه...


ارزو داشتم مثه ملوان زبل با اسفناج زورم زیاد شه...


ارزو داشتم تسو که قبل از جنگ نشان حاکم و نشون بده


ارزو داشتم دیگه بابا لنگ درازو نشون ندن...


ارزو داشتم یه گوریل انگوری داشته باشم...


حداقل خوشحالم بچگیام خوب گذشت :)))))))

نظرات 2 + ارسال نظر
kasike bavaret dare چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 22:47

!ey nostaljito qorbon pesar

مژگان شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 23:12

fadat besham man ishala be arezohaye alanet beresi dadashe golam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد